مقاله

آموزش آرایش لب حرفه ای

آرایش لب یکی از بخش‌های بسیار حرفه‌ای در میکاپ زنانه است که باید توجه ویژه‌ای را بکار گیریم. زیرا با میکاپ مناسب لب می‌توان چهره را جوان و یا سالخورده کرد. تمام بانوان باید با شیوه درست آرایش لب آشنایی داشته باشند تا به خوبی بتوانند همراه با فرم چهره، لب‌های خود را به زیبایی آرایش نمایند و به زیبایی میکاپ خود بیافزایند. حالا سوال اینجاست که چطور می‌توان لب‌های خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر، آرایش کنیم. قبل از هر چیزی باید بدانید که رسیدگی به لب‌های یکی از موارد بسیار مهم است که باید به آن توجه نمایید تا زمانی که لب‌های سلامتی را نداشته باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید آرایش خوبی را بر روی آن داشته باشید. پس حتما از ویتامین و نرم کننده‌های بسیار مناسب مناسب لب‌های خود استفاده نمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با آموزش آرایش لب حرفه‌ای بیشتر آشنا کنیم.

آموزش آرایش لب ساده

آموزش آرایش لب ساده همانطور که از نامش پیداست توضیح چندانی ندارد و یکی از رایج‌ترین آرایش‌های لب، محسوب می‌گردد. در اکثر موارد از این آرایش برای محل کار، مهمانی‌های ساده استفاده می شود. آیا شما هم از این دسته افرادی هستید که از یک آرایش لب حرفه ای استفاده می کنید و یا میکاپ لب ساده را ترجیح می‌دهید؟ اما باید بگوییم که گزینه دوم بهترین است زیرا آرایش لب‌ها به صورت طبیعی به خوبی با تمام آرایش‌ها مناسب است. اما این نکته را فراموش نکنید که رنگ‌ها به شدن به تناسب پوست‌ها تاثیر گذار خواهند بود. پس با ظرافت هر چه بیشتر از یک خط لب مناسب برای لب‌ها استفاده کنید تا فرم دلخواه خود را به لب‌هایتان بدهید. این مورد را در نظر بگیرید که به هیچ عنوان خطوط لب‌هایتان بیرون نزند. در ادامه مقاله به مراحل عادی رژ لب زدن خواهیم پرداخت.

لایه برداری ملایم لب ها

بسیاری از افراد مراحل اصولی رژ لب زدن را نمی‌دانند. همین امر سبب می‌گردد تا لب های شما بزرگتر از حد معمول نشان داده شود. پس در اولین مرحله حتما باید لب‌های خود را لایه‌برداری کنید تا سلول‌های مرده پوست خود را از روی لب‌ها جدا نمایید. استفاده از کرم‌های لایه بردار با یک مسواک، می تواند مشکل شما را حل نماید. با لایه‌برداری به خوبی می‌توانید جریان خود را در لب‌ها بیشتر کنید و زیبایی آن را چند برابر نمایید.

استفاده از مرطوب کننده مناسب برای لب ها

بعد از لایه‌برداری، اینبار استفاده از مرطوب کننده بسیار مناسب است. زیرا در صورتی که لب‌های خشک داشته باشید، پس از مدتی رژ لب روی لب‌های شما نامتراکم پخش شده و تصویر زشتی را برایتان به نمایش می‌گذارد.

بالم لب مناسب

بالم لب به دلیل وجود ویتامین‌هایی که دارد به جذب مواد مغذی، کمک بسیاری می‌کند و با استفاده از این محصول به خوبی می‌توانید لب خود را برجسته‌تر از قبل نمایش دهید. پس از زدن بالم لب، چند دقیقه صبر نموده تا به خوبی به بافت لب‌ها مواد مغذی جذب شود و پس از آن می‌توانید از روی آن رژ لب مناسب خود را بزنید.

رژ لب زدن

برای آنکه بتوانید رژ لب مناسبی را بزنید، حتما از لب بالا شروع کرده و آنرا به آرامی بر روی لب خود بزنید. به کمک فشردن لب‌ها به یکدیگر، می‌توانید رنگ آن را یکدست کنید. در صورتی که دور لب شما کثیف شد، حتما با یک دستمال دور آن را تمیز نموده و در نهایت آن را فیکس کنید.

آموزش قلوه ای کردن لب ها

یکی از سوالات پرتکراری که بسیاری از افراد از ما می‌پرسند این است که چگونه می‌توانیم لب‌های قلوه‌ای داشته باشیم. برای اینکار، روش‌های بسیاری وجود دارد که در ادامه به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

تزریق ژل و چربی

یکی از راه‌های بسیار رایج برای اینکار، تزریق ژب و چربی اسن که به وسیله پزشکان مجرب انجام می‌گیرد. همین امر سبب می‌گردد تا در میان مردم از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار باشد. اما تمام این تزریق‌ها اگر در کوتاه مدت باشد، برای سلامتی افراد، بهتر خواهد بود.

راه های خانگی برای قلوه ای کردن لب ها

راه‌های خانگی بسیاری از گذشته تا به امروز برای قلوه‌ای کردن لب‌ها وجود دارد که ما به جزیی‌ترین آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از مسواک تمیز

با استفاده از مسواک که هرشب بر روی لب‌های خود می‌توانید این کار را انجام دهید. بعد از کوتاه‌ترین زمان شاهد تاثیرات فوق‌العاده‌ای خواهید بود. زیرا با کمک این روش به خوبی می‌توانید سلول‌های مرده پوست خود را از بین ببرید. همچنین ورزش دادن بافت‌های لب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش جریان خون در مویرگ‌ها باشد تا در مدت زمان کوتاهی، بتوانید لب‌های خود را بزرگتر از قبل کنید. بعد از اینکار با استفاده از نرم کننده طبیعی عسل، لب‌های خود را طراوت ببخشید.

نوشیدن آب فراوان لیوان

برای آنکه بتوانید پوستی صاف و عاری از هرگونه چین و چروک داشته باشید، استفاده از 8 لیوان آب در روز بهترین گزینه است زیرا با آب به خوبی می‌توانید لب‌های خود را دهیدراته کرده و به برجسته کردن آن‌ها کمک بسیاری کنید.

نتیجه گیری آموزش آرایش لب

آموزش آرایش لب یکی از نکات بسیار مهمی اسن که در هر میکاپی باید به آن توجه نمایید. در مرحله اول حتما باید سلامت لب‌های خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین میکاپ را بر روی آن انجام دهید. پس روزی 8 لیوان آب را فراموش نکنید تا لب‌های برجسته و سالمی را تجربه کنید، همچنین اگر آب بدن شما مناسب باشد، رنگ لب‌هایتان مناسب خواهد بود. این مورد را در فراموش نکنید که برای قلوه‌ای کردن لب‌ها، روش‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها تزریق ژل لب است که با اینکار می‌توان زیبایی آن‌ها را چند برابر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *